none

Provocarea

Povestea îi duce pe participanți pe tărâmuri legendare, unde “supraviețuirea” depinde de o bună organizare a activităților. Deoarece resursele naturale sunt pe terminate, începerea unui război între cele trei tabere era iminentă.

Jocul este structurat in trei etape:

1.Confruntarea – cele trei echipe trebuie sa lupte, sa captureze prizonieri si sa realizeze anumite sarcini;
2.Omagiul – taberele trebuie sa confectioneze un stindard reprezentativ pentru echipa si sa creeze o oda pentru impresionarea Zeului atotputernic;
3.Cronica de razboi – dupa terminarea razboiului, fiecare echipa trebuie sa prezinte strategia abordata, cronica de razboi si rezultatele obtinute.

Realizarea

Aranjarea celor trei citadele este sub forma unui triunghi echilateral, aria fiecareia fiind de aproximativ 20 de mp. Fiecare citadela este delimitata si are toate obiectele necesare realizarii unor task-uri. Distantele dintre tabere vor fi destul de mari, in asa fel incat echipele sa se poata desfasura atat fizic, cat si strategic. In mijlocul campului de lupta, la distante egale de fiecare citadela, va fi salasul Zeului atotputernic, singurul loc de unde echipele isi pot procura resursele necesare pentru a supravietui.

Beneficiile

Echipa va trebui sa gandeasca o strategie intr-un interval de timp bine determinat, va trebui sa “descopere” cat mai rapid calitatile fiecarui membru si astfel sa isi atribuie roluri (spion, soldat, rege). Implicarea, spiritul de echipa, organizarea, gandirea colaterala si calitatile de negociator se vor dovedi foarte folositoare.

Vrei acest program pentru echipa ta?